حل تمامی مشکلات بازی های کامپیوتری

دانلود بازی Batman Arkham Knight نسخه CPY

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ


Batman-Arkham-Knight

در این مطلب بازی Batman Arkham Knig ht را برای شما آماده ی دانلود کرده ایم که میتوانید در ادامه ی مطلب به صورت رایگان آن را  دریافت کنید…

Batman بازگشته اینبار با قدرتی بیشتر از همیشه , سالها منتظر بودیم تا نسخه ی جدید بتمن توسط سازنده ی اصلی خود یعنی RockSteady دوباره باز گردد و همه ی گیمرها را به وجد آورد این اتفاق بالاخره افتاد و WB وظیفه ی ساخت نسخه ی جدید بتمن را به RockSteady سپرد , اینبار با کیفیت بسیار بالاتر , گیم پلی عالی , گاتهامی بزرگ و… روبرو هستیم و همه ی این عوامل باعث شده اند تا این بازی متای بسیار خوب 91 را از منتقدان کسب کند.

داستان این نسخه ی بتمن 1 سال پس از داستان بازی Batman Arkham City رخ میدهد , یک سال از مرگ جوکرگذشته و گاتهام در آرامش است اما این آرامش 1 سال بیشتر دوام نمیاورد و افراد دیگری قصد دارند جای خالی جوکررا پر کنند! (هنوز معلوم نیست که جوکر اصلا مُرده باشه و احتمال حضورش در این نسخه زیاد هست!) زمانی مردم وBatman متوجه این قضیه می شوند که مترسک (یکی از دشمنان اصلی بتمن در این نسخه) اقدام به دزدیدن بمب های شیمیایی با نامAce Chemical میکند و قصد دارد آنها را در گاتهام پخش کند و از آشوبی که در شهر با این اقدام صورت میگیرد بتواند راحتتر افکار خبیثانه ی خود را عملی سازد!

مشکل بتمن در این نسخه تنها مترسک نیست!! بعد از مترسک شوالیه ی تاریکی و ارتشش خودشان را نشان میدهند و مشخص میشود که Arkham Knight چند سال در حال آماده سازی ارتش خود برای مقابله با بتمن بوده! مشکل بعدی این است که شوالیه ی تاریکی و مترسک با یکدیگر همدست میشوند و کار را برای بتمن بسیار مشکلتر از قبل میکنند.

خب از دشمنان بتمن زیاد گفتیم! اما خود بتمن , بتمن هم دست کمی از شوالیه ی تاریکی و مترسک ندارد و مانند همیشه توانسته با ثروت و خلاقیتش وسایل , تجهیزات و… جدید و بسیار قدرتمند بسازد که مهمترین آنها Batmobileمی باشد که در این نسخه نقشی حیاتی دارد! Batmobile نام ماشین بتمن است ماشینی که به گفته ی سازندگان حضور پر رنگی در بازی دارد , اصلا به ماشینی معمولی فکر نکنید Batmobile قدرتی فوق العاده دارد! میتوانید از آن برای فرار با سرعت زیاد استفاده کنید یا تصمیم به مبارزه بگیرید اینجاست که بنا به تصمیمی که شما میگیریدBatmobile آماده ی انجام عملیات است! میتوانید تانکها , هلیکوپترها و… دشمن را با استفاده از موشک ها و تجهیزات Batmobile منهدم سازید , نکته ی دیگر این است که بتمن در این نسخه تنها نیست! و BatGirl نیز به کمک او آمده که گفته شده او Barbara Gordon دختر کمیسر Gordon می باشد! متوجه شدیم که Batmanهم در این نسخه آماده و بسیار قدرتمند ظاهر شده که باعث میشود در Batman: Arkham Knight شاهد مبارزات بسیار زیبایی میان Batman و Arkham Knight باشیم.

از نظر گرافیکی و گیم پلی که جای بحثی نیست! اگر تریلرهای Batman Arkham Knight را دنبال کرده باشید از گرافیک فوق العاده ی این نسخه آگاهی دارید اما اگر تریلرها را دنبال نکرده اید باید بگوییم در این نسخه ی گرافیک بازی بسیار عالی کار شده است و شاهد جلوه های بصری بسیار عالی می باشیم , آب و هوا و باران بسیار عالی کار شده اند و اگر دارای سیستمی قوی باشید در این نسخه هیچگونه کمبودی در بخش گرافیک حس نخواهید کرد! اما گیم پلی و هوش مصنوعی بازی , بازم با توجه به تریلرهایی که دیدیم هوش مصنوعی بسیار پیشرفت کرده و قویتر از قبل شده (نسخه های قبل عالی بود هوش مصنوعی!)

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز: Win 7 SP1, Win 8.1 – 64-bit Operating System Required
  • پردازنده: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
  • رم: 6 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7870 – 2 GB Memory Minimum
  • دایرکس: ورژن 11
  • فضای مورد نیاز: 45 گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • ویندوز: Win 7 SP1, Win 8.1 – 64-bit Operating System Required
  • پردازنده: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
  • رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 760 – 3 GB Memory Recommended
  • دایرکس: ورژن 11
  • فضای مورد نیاز: 55 گیگابایت

برای دانلود نسخه های پیشین کلیک کنید.

نسخه CPY که به تازگی منتشر شده است را میتوانید از لینک های زیر دریافت کنید!

  دانلود نسخه CPY از سرور سایت:

دانلود پارت ۱ 

دانلود پارت ۲ 

دانلود پارت ۳ 

دانلود پارت ۴ 

دانلود پارت ۵ 

دانلود پارت ۶ 

دانلود پارت ۷ 

دانلود پارت 8 

دانلود پارت 9 

دانلود پارت 10 

دانلود پارت 11 

دانلود پارت 12 

دانلود پارت 13 

دانلود پارت 14 

دانلود پارت 15 

دانلود پارت 16 

دانلود پارت 17 

دانلود پارت 18 

دانلود پارت 19 

دانلود پارت 20 

دانلود پارت 21 

دانلود پارت 22 

دانلود پارت 23 

دانلود پارت 24 

دانلود پارت 25 

دانلود پارت 26 

دانلود پارت 27 

دانلود پارت 28 

دانلود پارت 29 

دانلود پارت 30 

دانلود پارت 31 

دانلود پارت 32 

دانلود پارت 33 

 

حجم: 65.5 گیگابایت

رمز: www.bazitak.ir                                                                                                                                                                             دارای 5 درصد ریکاوری! با خیال راحت دانلود کنید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
ARMIN11 SHAFAHI