حل تمامی مشکلات بازی های کامپیوتری

دانلود بازی Assassin’s Creed 3 نسخه یوپلی

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ
assassins_creed_iii___american_eroded_flag-wallpaper-1920x1200

بازی Assassin’s Creed 3، سومین نسخه از مجموعه محبوب و پرطرفدار اساسینز کرید است که توسط استودیو  Ubisoft Montreal در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شد و کمپانی محبوب Ubisoft در نوامبر 2012 اقدام به انتشار این بازی نمود.

داستان این نسخه در قرن هجدهم و مابین سال های 1753 – 1783 جریان دارد. همچنان جنگ میان اساسین ها و تمپلارها ادامه دارد و این بار، وقایع بازی در آمریکا جریان دارد. در این نسخه، شما می توانید انقلاب آمریکا را از نزدیک مشاهده کنید. شما در نقش کانِر (Connor) قرار دارید که یکی از شخصیت های بومی آمریکا و عضو فرقه اساسین است.
شما از سرزمین و مردم خود محافظت می کنید و با استفاده از سلاح ها، تیر و کمان و بمب اندازها، دشمنانتان را از پای در می آورید. با حضور در محیط های مختلف، از درگیری های خیابانی گرفته تا میادین جنگ، شما نقشی کلیدی را در یکی از حساس ترین رویدادهای افسانه ای قاره آمریکا بر عهده دارید.
بازی از گرافیک عالی در فضای بازی و انیمشن ها برخوردار است و داستان و گیم پلی مهیج و جذاب بازی، از نقاط قوت این نسخه به شمار می روند.

تصاویری از محیط بازی :


توجه : این بازی هم اکنون داخل نرم افزار یوپلی به صورت رایگان در دسترس میباشد لطفا از اینجااین نرم افزار را دانلود کنید وسپس به بخشnews رفته در آنجا بر روی عکس بازی کلیک کرده و سپس آن را در اکانت خود اد کنید .

 

 

 

مزایا نسخه یوپلی نسبت به نسخه کرکی : 1. در نسخه یوپلی بخش Co-Op وجود دارد که به شما این امکان را میدهد که با دوست خود به صورت آنلاین بازی کنید!
2.در بخش یوپلی گرافیک بازی بالاتر و باگ های بازی تا حد زیادی بهبود بخشیده شده است.
3. این بازی در حال حاضر به صورت رایگان می باشد!

باکس دانلود :
حجم :16.5 گیگابایت
نسخه : یوپلی
سرور : ترین بیت
رمز فایل : www.bazitak.ir

لینک های دانلود :
پارت اول
پارت دوم
پارت سوم
پارت چهارم

پارت پنجم

پارت ششم
پارت هفتم

پارت هشتم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۳۰
ARMIN11 SHAFAHI