حل تمامی مشکلات بازی های کامپیوتری

دانلود بازی PES 2017 برای PC

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ

PES 2017

در این مطلب بازی PES 2017 را برای شما آماده ی دانلود کرده ایم که میتوانید در ادامه ی مطلب به صورت رایگان آن را از بازی تک دریافت کنید…

نسخه ی هفدهم سری بازی های Pro Evolution Soccer یا به اختصار PES 2017 به تازگی توسط Konami برای کنسول های نسل هفتم, هشتم و ویندوز عرضه شد, این نسخه نیز مانند نسخه ی قبل با موتور اختصاصی کونامی یعنی Fox Engine ساخته شده است, فاکس انجین یکی از قدرتمندترین موتورهای بازیسازی جهان می باشد که بازی بزرگ Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نیز با آن ساخته شده است.

PES 2017 مانند رقیب خود FIFA 17 پیشرفت های زیادی نسبت به نسخه ی قبلی خود نکرده مخصوصا نسخه ی PC بازی که تنها یک پورت از نسخه ی قبلی می باشد به همین دلیل نسخه ی PC بازی همان نسخه ی 2016 می باشد و تنها در بخش های نقل و انتقالات, لباس ها و… آپدیت شده است, اما نسخه ی کنسول های نسل هشتم اینگونه نیستند و شامل قابلیت های جدیدی می باشند که به مهمترین آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

یکی از قابلیت های جدیدی که بازی افزوده شده و Real Touch یا لمس واقعی نام دارد که به شما آزادی عمل می دهد تا همانطور که میخواهید بازیکنان را کنترل کنید و به شما بستگی دارد به همین دلیل در بازی شاهد واکنش های متفاوت بازیکنان نسبت به حرکات غیر قابل پیشبینی توپ خواهید بود.

پاس دادن در بازی کاملا متفاوت و حرفه ای شده است, در نسخه ی جدید عواملی مانند سرعت و دقت شما در پاس دادن دخیل خواهد بود و اگر در شرایط و زمان بندی مناسب اقدام به پاس دهی کنید می توانید یک موقعیت عالی را برای خود بسازید.

صدها انیمیشن و حرکت جدید برای بازیکنان و دروازه بانان به بازی افزوده شده است که طیف وسیعی از حرکات آنها را تغییر داده است, دروازه بان های جدید و حرفه ای در بازی, انیمیشن ها و حرکات دروازه بان در نسخه ی جدید کاملا متفاوت و حرفه ای تر شده که به شما بهترین تجربه ی دروازه بانی را در سری بازی های PES خواهد داد.

تغییر سریع تاکتیک, میتوانید تاکتیک تیم خود را سریعا تغییر دهید برای مثال از حالت دفاعی به تهاجمی بروید و بالعکس

کنترل بازیکنان در هنگام ضربه ی آزاد, در بازی هنگامی که میخواهید ضربه ی آزاد بزنید بازیکن حریف می تواند اقدامات تدافعی ویژه ای برای مهار ضربه انجام دهد مانند پوشش دادن یک بازیکن و…

در PES 2017 بازیکنان تیم حریف برای اولین بار دارای هوش مصنوعی می باشند و میتوانند حرکات و نحوه ی بازی کردن شما را یاد بگیرند و نسبت به نحوه ی بازی کردن شما نحوه ی بازی کردن آنها نیز تغییر کند.

و در آخر گرافیک فوق العاده و دیدنی به لطف Fox Engine, پی اس 2017 در زمینه ی گرافیک و جلوه های بصری بهترین نسخه در سری بازی های PES می باشد و در آن هیچی از قلم نیفتاده است, نورپردازی, چمن, استادیوم ها, تماشاگران و… همگی دارای کیفیت بالایی می باشند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / ویستا SP2
  • پردازنده: (AMD Athlon Ⅱ X2 240 یا پردازنده‌ی معادل آن)  Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz
  • حافظه:  1 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 یا بهتر
  • دایرکت‌ایکس: نسخه‌ی 9
  • فضای ذخیره‌سازی:  9 گیگابایت فضای خالی
  • کارت صدا: کارت صدای سازگار با دایرکت‌ایکس نسخه‌ی 9

سیستم پیشنهادی: 

  • سیستم عامل: ویندوز 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / ویستا SP2
  • پردازنده: (AMD Phenom Ⅱ X4 925 یا پردازنده‌ی معادل آن)  Intel Core i3 530
  • حافظه: 2 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850 / Intel HD Graphics 4000 یا بهتر
  • دایرکت‌ایکس: نسخه‌ی 9
  • فضای ذخیره‌سازی: 9 گیگابایت فضای خالی
  • کارت صدا: کارت صدای سازگار با دایرکت‌ایکس نسخه‌ی 9

hints به نکات زیر توجه کنید:

1 – تمامی فایل های دانلودی بازی تک دارای 5 درصد ریکاوری می باشند به همین دلیل میتوانید با خیال راحت آنها را دانلود کنید این قابلیت درصد خرابی فایل های دانلودی را به صفر می رساند و اگر فایلی ناقص دانلود شود میتوانید آن را با نرم افزار Winrar تعمیر کنید.

2 – برای اکسترکت کردن فایلها حتما از آخرین نسخه ی نرم افزار Winrar که کرک شده است استفاده کنید و رمز فایلها را خودتان تایپ کنید.

3 – مهم: اکثر بازی هایی که از قفل denuvo استفاده میکنند نسخه ی Steam آنها برای دانلود قرار میگیرد در غیر این صورت در پست مربوطه اطلاع داده می شود, به همین دلیل سی دی کی شما نیز باید از Steam باشد.

4 – مهم: این بازی توسط denuvo قفل شده است به همین دلیل احتمال کرک شدن آن بسیار کم می باشد, نسخه ی قرار گرفته از سایت Steam می باشد و برای کسانی که سی دی کی اورجینال و یا اشتراکی بازی را خریداری کرده اند.

5 – مهم: قبل از شروع دانلود تمامی لینک های دانلود را در نرم افزار IDM ذخیره کنید تا اگر لینک ها حذف شدند بتوانید باقی پارت ها را نیز دریافت کنید.

khat

down دانلود بکاپ Steam از سرور ترین بیت:

حجم: 4.8 گیگابایت

رمز: www.bazitak.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
ARMIN11 SHAFAHI