حل تمامی مشکلات بازی های کامپیوتری

رفع مشکلات و ارورهای بازی Mafia 3

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۲ ب.ظ

mafia-3

در این مطلب با رفع مشکلات بازی محبوب Mafia 3 در خدمت شما هستیم و سعی میکنیم تمامی مشکلات این بازی را بررسی و در صورت امکان رفع کنیم, با بازی تک در ادامه همراه باشید…

همونطور که میدونید بازی Mafia 3 چند هفته ای هست که منتشر شده و متاسفانه این بازی مخصوصا روی پلتفرم PC مشکلات تقریبا زیادی داراست در ادامه سعی میکنیم مشکلات این بازی را با یکدیگر بررسی و رفع کنیم.

قبل از همه چیز حداقل سیستم مورد نیاز بازی را با سیستم خود مقایسه کنید و مطمئن شوید که سیستم شما قدرت اجرای بازی را دارد (پردازنده خیلی مهم است!)

khat

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم عامل: ویندوز 7 نسخه 64 بیتی
  • پردازنده: I5-2500K یا AMD FX-8120
  • رم: 6 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Radeon HD7870 یا GeForce GTX 660
  • VRAM: دو گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: 50 گیگابایت

ویندوز شما باید 7 به بالا باشد که پیشنهاد اول ما برای تمامی بازی ها ویندوز 8.1 می باشد سپس 10

پردازنده حتما باید 4 هسته ای باشد

بازی حداقل به 4500 مگابایت فضای رم احتیاج دارد به همین دلیل رم نیز باید حداقل 6 باشد

اگر VRAM دو گیگابایت باشد بازی را میتوانید روی گرافیک Low اجرا کنید

فضای مورد نیاز هم همانطور که مشخص است باید 50 گیگابایت باشد

khat

قبل از اینکه بریم سراغ مشکلات و ارورهای بازی باید بگم که بازی مافیا 3 بازی سنگینی هست به همین دلیل مطمئن شوید که همه ی درایورها مخصوصا درایور کارت گرافیک آپدیت باشند و تمامی نسخه های Visual C++ روی ویندوزتان نصب باشند, همچنین پیشنهاد می شود برای اجرای بازی از نرم افزار Razer Cortex: Game Booster استفاده کنید.

 

کرش کردن بازی در هنگام اجرا و افت فریم های وحشتناک در هنگام اجرای بازی حتی در منو:

اگر ویندوز شما 10 می باشد و مطمئن هستید که سیستمان توان اجرای بازی را دارد بازی خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید این مشکل رفع خواهد شد, در غیر این صورت این مشکل به دلیل قدیمی بودن CPU شما می باشد که از SSE4.1 پشتیبانی نمیکند, در چندی از بازی های جدید مانند Quantum Break, No Man’s Sky و همین Mafia 3 از SSE4.1 استفاده شده است که اجازه نمی دهد بازی در سیستم هایی که از حداقل سیستم مورد نیاز بازی ضعیفترند اجرا شود یا به درستی اجرا شود اما این به دلیل نیست که بازی نمیتواند به خوبی رو سیستم شما اجرا شود! این مشکل دردسرهای زیادی را برای گیمرها به وجود آورده که باعث شده آنها خواستار این باشند که سازندگان بازی این مشکل را هر چه سریعتر رفع کند و سازندگان Mafia 3 هم اعلام کرده اند که از این موضوع مطلع هستند و در حال تلاش برای ساخت پچی هستند تا این مشکل را در بازی رفع کند به همین دلیل کاری جز صبر برای انتشار این پچ نمیتوانیم انجام دهیم.

 

ارور Stop Working و کرش کردن بازی در هنگام اجرا:

قبل از هر چیزی اطمینان حاصل کنید که درایور کارت گرافیکتان آخرین نسخه باشد و سیستم شما توان اجرای بازی را دارا باشد و پیشنهاد میکنیم از کرک Codex استفاده کنید به دلیل اینکه باقی کرک ها مانند Voksi با اکثر CPUـها ناسازگار هستند.

برای دانلود کرک Codex اینجا کلیک کنید.

قابل توجه کسانی که دوست دارند بازی خود را توسط Reloaded کرک کند, کرک Reloaded نیز مانند Codex مشکلی ندارد اما Codex بسیار فعالتر از دیگر گروه ها می باشد و آپدیت ها و DLCـها را سریعتر منتشر می کند به همین دلیل کرک Codex پیشنهاد ما است.

 

محل سیوهای بازی در نسخه ی Codex:

  • C:\Users\ username \AppData\Local\2K Games\Mafia III

سیاه بودن صفحه ی بازی:

این مشکل معمولا برای کسانی که ویندوز 10 دارند پیش می آید, مطمئن شوید که درایور کارت گرافیکتان بروز است اگر باز حل نشد پیشنهاد میکنیم از ویندوز 8.1 استفاده کنید.

 

مشکل افت فریم و لگ:

برای رفع این مشکل همیشه بازی خود را به آخرین نسخه بروز کرده و گرافیک بازی را تا حد امکان کاهش دهید همچنین برای اجرای بازی از نرم افزار Razer Cortex: Game Booster استفاده کنید.

 

ارورهایی با پسوند DLL در هنگام اجرای بازی:

برای رفع این مشکل دایرکت ایکس 11 و تمامی نسخه های Visual C++ را روی ویندوزتان نصب کنید.

 

khat

| آپدیت ها روی نسخه های فشرده CorePack و FitGirl که کرک Codex باشند نصب می شوند |

 

down دانلود آپدیت v1.01 نسخه ی Codex:

دانلود از سرور ترین بیت

حجم: 595 مگابایت

رمز: www.bazitak.ir

 

down دانلود آپدیت 2 شامل DLC نسخه ی Codex:

حجم: 3.5 گیگابایت

رمز: www.bazitak.ir


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
ARMIN11 SHAFAHI