حل تمامی مشکلات بازی های کامپیوتری

دانلود بازی FIFA 17 برای PC

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ

FIFA 17

در این مطلب بازی FIFA 17 را برای شما آماده ی دانلود کرده ایم که میتوانید در ادامه ی مطلب به صورت رایگان آن را از بازی تک دریافت کنید…

نسخه ی هفدهم سری بازی های فیفا با تغییرات و پیشرفت های فراوان بازگشته تا بار دیگر یک تجربه ی عالی از فوتبال را برای شما به ارمغان بیاورد, برای ساخت نسخه ی جدید فیفا از موتور قدرتمند و محبوب Frostbite برای اولین بار استفاده شده است که همین به تنهایی یک پیشرفت بسیار بزرگ می باشد, شرکت EA برای ساخت اکثر بازی های AAA خود مانند سری بازی های Battlefield, Mirror’s Edge و… از موتور بازیسازی Frostbite استفاده میکند اما برای ساخت سری بازی های FIFA از موتور بازیسازی Ignite استفاده میشد.

به گفته ی سازندگان بازی, FIFA 17 در تمامی زمینه ها مانند گیم پلی, گرافیک و… به دلیل ساختش با موتور Frostbite پیشرفت داشته است و بی شک بهترین نسخه ی ساخته شده از سری بازی های FIFA تا به امروز می باشد.

“Frostbite درهای دنیایی از امکانات جدید را بر روی فرنچایز FIFA و طرفداران آن باز خواهد کرد. هیچگاه تا این اندازه برای آینده فوتبال و تجربه ای که قرار است با FIFA 17 خلق کنیم, هیجان زده نبودیم.”

از دیگر قابلیت های جدید FIFA 17 می توان به اضافه شدن بخش داستانی نیز اشاره کرد که برای اولین بار به سری بازی های FIFA اضافه شده است و این بخش کاملا پویا می باشد و بستگی به شما دارد و نسبت به کیفیت بازی شما و برد و باخت هایتان روند پیشروی داستان تغییر خواهد کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS: Windows 7/8.1/10 – 64-Bit
  • CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
  • RAM: 8GB
  • Hard Drive Space Required: 50.0 GB
  • Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 460 or AMD Radeon R7 260
  • DirectX: 11.0

سیستم پیشنهادی :

  • OS: Windows 7/8.1/10 – 64-Bit
  • CPU: Intel i5-3550K @ 3.40GHz or AMD FX 8150 @ 3.6GHz
  • RAM: 8GB
  • Hard Drive Space Required: 50.0 GB
  • Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon R9 270
  • DirectX: 11.0

hints به نکات زیر توجه کنید:

1 – تمامی فایل های دانلودی بازی تک دارای 5 درصد ریکاوری می باشند به همین دلیل میتوانید با خیال راحت آنها را دانلود کنید این قابلیت درصد خرابی فایل های دانلودی را به صفر می رساند و اگر فایلی ناقص دانلود شود میتوانید آن را با نرم افزار Winrar تعمیر کنید.

2 – برای اکسترکت کردن فایلها حتما از آخرین نسخه ی نرم افزار Winrar که کرک شده است استفاده کنید و رمز فایلها را خودتان تایپ کنید.

3 – مهم: اکثر بازی هایی که از قفل denuvo استفاده میکنند نسخه ی Steam آنها برای دانلود قرار میگیرد در غیر این صورت در پست مربوطه اطلاع داده می شود, به همین دلیل سی دی کی شما نیز باید از Steam باشد.

4 – مهم: این بازی توسط denuvo قفل شده است به همین دلیل احتمال کرک شدن آن بسیار کم می باشد, نسخه ی قرار گرفته از Origin می باشد و برای کسانی که سی دی کی اورجینال و یا اشتراکی بازی را خریداری کرده اند.

5 – مهم: قبل از شروع دانلود تمامی لینک های دانلود را در نرم افزار IDM ذخیره کنید تا اگر لینک ها حذف شدند بتوانید باقی پارت ها را نیز دریافت کنید.

fifa-17-poster

down دانلود نسخه Super Deluxe Edition – Full Unlocked از سرور ترین بیت:

حجم: 38.3 گیگابایت

رمز: www.bazitak.ir

دارای 5 درصد ریکاوری! با خیال راحت دانلود کنید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
ARMIN11 SHAFAHI